Promocje
Piżama Lonette Short Beige
Piżama Lonette Short Beige
78,99 zł 72,59 zł
Piżama Catwoman Long
Piżama Catwoman Long
91,49 zł 89,19 zł
Pareo B Kry Peche Koralowe (3)
Pareo B Kry Peche Koralowe (3)
29,49 zł 13,99 zł
Kostium kąpielowy Dominica
Kostium kąpielowy Dominica
21,99 zł 18,99 zł
Pareo A Arizona
Pareo A Arizona
17,99 zł 13,99 zł
Piżama Kingdom Short Dots & Grey
Piżama Kingdom Short Dots & Grey
93,49 zł 90,99 zł
Koszulka Kingdom Grey
Koszulka Kingdom Grey
71,99 zł 66,19 zł
Piżama Cookie Long Grey-Red
Piżama Cookie Long Grey-Red
98,49 zł 94,69 zł
Figi Aura 041 Beżowe
Figi Aura 041 Beżowe
25,99 zł 25,49 zł
Pareo A Cosmo
Pareo A Cosmo
17,99 zł 13,99 zł
Biustonosz Kate 281
Biustonosz Kate 281
60,99 zł 52,69 zł
Reklamacje

Masz prawo do reklamacji

PODSTAWA REKLAMACJI

Reklamacja z tytułu rękojmi.

 

DATA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY

Dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku.

 

PODSTAWA PRAWNA

Ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

 

PODSTAWOWE PRZESŁANKI ODPOWIEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCY

Sklep bikini-shop.pl jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy kupna-sprzedaży.

 

UPRAWNIENIA KONSUMENTA

Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:

Obniżenie ceny/zwrot pieniędzy

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna. 

Naprawa/wymiana

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.

 

MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI

LSCONSULTING Lesław Sierocki, ul. Wyrzykowskiego 1/12, 03-142 Warszawa

 

TERMIN REALIZACJI ŻĄDANIA REKLAMACYJNEGO KONSUMENTA PRZEZ SPRZEDAWCĘ

Sklep bikini-shop.pl jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Klient powinien wyznaczyć Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia ceny).

 

KOSZTY REKLAMACYJNE

Koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca.

 

TERMIN ODPOWIEDZI SPRZEDAWCY NA ZŁOŻONĄ REKLAMACJĘ

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.

 

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do Paczkomatów.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl