Zwroty

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty zakupione w Bikini-SHOP.pl były najwyższej jakości i pozbawione wszelkich wad. W przypadku, gdy przymierzysz zamówioną odzież i nie będzie ona spełniać Twoich oczekiwań, masz możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru/przesyłki. Warunkiem jest zwrot towaru nieużywanego (nie dotyczy to jednorazowego przymierzenia odzieży). Towar musi być nieuszkodzony, czysty, z metkami, "pozbawiony zapachu" (np. kremy, perfumy, naskórek itp.). Wraz z produktem należy zwrócić oryginalne opakowanie (np. worek, pudełko) i inne elementy przesyłki np. wieszak. 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami nie narzucamy na konsumenta jak dokładnie ma przebiegać skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy. Poniżej przedstawiamy w przystępnej formie przykładowy przebieg zwrotu w kilku prostych krokach. Informacje te są opisane szczegółowo również w regulaminie sklepu.

 

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

 


 

ZWROT W KILKU KROKACH

  1. Zakupione produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Nie musisz podawać przyczyny, wypełnij jedynie formularz i wyślij go wraz z produktami na poniższy adres:

LSCONSULTING Lesław Sierocki

ul. Wyrzykowskiego 1/12

03-142 Warszawa

telefon dla kuriera: 791 242 880

e-mail: kontakt@bikini-shop.pl

UWAGA: Nasze paczki wysyłamy z kilku magazynów. Powyższy adres nie musi być identyczny z adresem, z którego została do Ciebie wysłana paczka. Wysłanie zwrotu na adres magazynu (adres z pudełka), jeżeli jest inny niż wymieniony wyżej, może znacząco opóźnić czas rozliczenia zwrotu.

  1. Zwrócić możesz tylko nieużywane produkty, z przymocowanymi metkami i zabezpieczeniami miejsc intymnych.
  2. Kostium zapakowany w miękką kopertę bąbelkową może ulec zniszczeniu (wgniecenie miseczek) w transporcie, a wtedy nie będzie możliwy zwrot pieniędzy. Aby uniknąć tego ryzyka prosimy o zapakowanie kostiumu w kartonowe, sztywne pudełko.
  3. Bikini-shop.pl nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie Poczty Polskiej, której zdarzają się opóźnienia w dostarczeniu paczek, a nawet zagubienia przesyłek. Najpewniejsza i najszybsza forma dostarczenia do nas zwrotu to skorzystanie z usług firm kurierskich.
  4. Bikini-shop.pl nie odbiera zwrotów wysyłanych za pośrednictwem paczkomatów InPost.
  5. Prosimy o zachowanie potwierdzenie nadania paczki. Jest to niezbędne, abyś w razie zagubienia przesyłki przez kuriera, mogła napisać skargę/reklamację na usługę poczty lub firmy kurierskiej i odzyskać od tej firmy zwrot wartości zagubionego kostiumu.
  6. Dowód zakupu (fakturę) wysłaliśmy na adres e-mail, podany przez Ciebie podczas składania zamówienia. Nie ma potrzeby dołączania go do zwrotu.
  7. W naszym sklepie nie prowadzimy klasycznych wymian, ponieważ ze względu na dużą rotację produktów, nie możemy gwarantować, że produkt, który wybierzesz w momencie wypełniania formularza, będzie nadal dostępny w chwili, gdy dotrze do nas paczka ze zwrotem.
  8. Jeżeli chcesz wymienić produkt na inny, uzupełnij formularz i odeślij nam zwrot. Gdy tylko otrzymamy paczkę i potwierdzimy nienaruszony stan produktów, otrzymasz zwrot pieniędzy na konto, a inny wybrany produkt zakup po prostu w sklepie jako nową transakcję. Jeżeli zależy Ci na czasie lub wybrany przez Ciebie kostium ma etykietę „na wyczerpaniu”, warto dokonać drugiego zakupu nie czekając na rozliczenie pierwszego zwrotu. Przyspieszy to czas realizacji zamówienia i da gwarancję, że kostium będzie dostępny i zostanie niezwłocznie wysłany.

Pieniądze za zwracany towar zwracane są na podany w formularzu zwrotu lub odstąpieniu od umowy numer konta bankowego maksymalnie w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem.


Przydatne informacje

Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie (np. przymierzyć lecz nie nosić) – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą (oderwanie metek, etykiet itp.). Więcej informacji tutaj.

Z uwagi na specyfikację produktów i ich intymne zastosowanie zwrotowi nie podlega bielizna osobista typu: majtki, figi, stringi itp. Kostiumy kąpielowe podlegają wymianie i zwrotowi jeśli posiadają nieuszkodzoną foliową wkładkę zabezpieczającą z którą są wysyłane.

Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Stroje kąpielowe, staniki, gorsety należy odsyłać w twardym kartonie. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi.

Towar, którego zwrot nie zostaną uznane (odesłany po wymaganym terminie, bez metek lub oryginalnego pudełka, zabrudzony, uszkodzony) będzie odesłany na koszt Konsumenta. W przypadku odmowy przyjęcia wysłanej paczki po dwukrotnym awizowaniu, towar będzie znajdował się przez 12 tygodni do odbioru na koszt klienta w siedzibie firmy.

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do Paczkomatów ani nie dokonujemy zwrotów pieniędzy przekazem pocztowym pod adres.

Załączenie formularza jest propozycją mającą na celu przyspieszenia procedury zwrotu i nie jest obowiązkowe. Możesz poinformować nas o chęci zwrotu np. poprzez e-mail lub telefonicznie (dane w zakładce kontakt).

 


 

Prawo odstąpienia od umowy - szanujemy Twoje prawa i informujemy o nich

INFORMACJE USTAWOWE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(dla umów zawartych od 25 grudnia 2014 roku)

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować LSCONSULTING Lesław Sierocki, ul. Wyrzykowskiego 1/12, 03-142 Warszawa, kontakt@bikini-shop.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz(y) niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Zgodnie z art. 33 ustawy o prawach konsumenta ponosimy koszty zwrotu rzeczy w najtańszej formie dostępnej w sklepie (cyt."Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.").

Ustawowy wzór odstąpienia od umowy znajduje się tutaj: USTAWOWY WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl